Bilder från London


Jag på Pizza Hut

Big Ben

Dubbel Däckare

Körsbärs blommorna blommade (orkar inte vända)

En telfonkiosk (orkade inte vända)

Piccadeli Circus

Buckingham Palace

Jag och Zac Efron

Haha min nya BFF Miley Cyrus XD

Jag och Robert Pattinson

Jag och Daniel Ratcliffe(stavning?)(Harry Potter)

Jag & Jonny Depp

Jag och Leonardo Dicapario

Min nya kille Orlando Bloom ^^(skämt)

Brangelina

Beckhams

Critina Agelyra

Indiana Jones

Jag och Shrek

Prinssean Diana

Jag och The King Of Pop(orkade inte vända på bilden)

Jag och Britney Spears (orkade inte vända på bilden)

Jag och Beoncey(stavning?)(orkade inte vända på bilden)

Elvis Presley ser dock inte ut som han

Haha jag stryper Hitler XD

London eye

Fin utsikt eller hur?

Kommentarer
Postat av: Nerlagd

Aaw vilka gulliga bilder :) <33333333333 Saknar dejj gumman! :)

2010-04-08 @ 11:31:22
URL: http://nerlagd.blogg.se/
Postat av: Carrich

Saknar dig meeeeeeer<33333333

2010-04-09 @ 19:53:49
URL: http://dangerouslly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0