Carrich inne och ute lista



Justin Biber:
Justin Bieber är värkligen inne tycker jag alla älskar honom hans låtar och allt med han.
Han blir värkligen större och större för varje dag som går.
The Twilight Saga:
The Twilight Saga e VÄRKLIGEN inne alla pratar om det alla älskar både böckerna och filmerna och alla som läser böckerna och kollar på filmerna blir beroende.
Vampyrer:
Har ni märkt att nästan allt på Tv och i filmer är om vampyrer som tex The Twilight Saga,Vampire Diary,True Blood,En Vampyrs Bekännelser,Låt Den Rätta Komma In m.m
Taylor Lautner:
Okej innan jag börjar skriva om vrför Taylor Lautner är med på inne listan är det inte bara för att jag e Team Jacob.
Taylor Lautner har precis som Justin Bieber blivit större för varje dag som går.Efter han var med i Twilight har karriären gått upp reält mycket från att vara en liten stjärna som var med i kanska små filmer och ha ganksa små roller till att få vara med i The Twilight Saga som är en av dom största bok serierna och dom mest efterlängtade filmerna under dom senaste åren:) Hoppas vi får se mer av dig
Robert Pattinson:
Okej jag kan inte låta bli att skriva Robert här han har ju precis som TL och JB blivit större och större för varje dag som går.Han har blivit framröstad som världens sexigaste man och har säkert mest skrikande tjejer efter sig.
Godis:
Har bara en sak att säga vem älskar inte godis?


Pirates Of The Caribbean:
Förlåt Förlåt Förlåt för att jag skriver upp Pirates Of The Caribbean på ute lista det e inget fel på filmerna men det är bara det att dom gör inga fortsättning på den som kom ut sist och det är inte lika stort längre
Inte vara flummig:
Är det inte tråkigt med folk som inte är flummiga dom e ju så tråkiga.
Kyla:
Att ha det kallt och kyligt är det värsta som finns man vill ju ha varmt och skönt ute


Kom ihåg att det här är mina åsikter så om ni tycker något annat än mig e ju det helt okej ingen kan ju tycka och tänka precis som alla andra;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0