Drar Imorgon

Hej!
Drar till London imorgon :D skit kul att slippa sverige i några dagar:P
Idag har jag varit i skolan som vanligt vi började kl 8 med so och sen hade vi ingen Ma för våran häxa till lärare var sjuk:P så då hade vi en lång håltimme efter som vi skulle ha haft håltimme efter Ma.Då gick jag och lina hem till lina och blandade häxdrycker och kollade på tv XD (asso det var inte riktiga häxdrycker utan vi bara blande i lite grejer som vi hittade:P)
Sen hade vi Eng och då kollade vi på en film/serie som heter Goal den e faktist bra:)
Sen hade vi en till håltimme då var vi först lite i skolan och hängde lite i kulan och sen gick vi och gjorde en hemlig sak och sen gick jag anna hanna och lina hem till lina:)
Sen gick vi typ tbx till skolan ganksa tidig och hängde i kulan:) Sen hade vi Sv sen språk och sen slöjd som sista lektion slutade 5 idag:S
När jag kom hem var jag nästan direkt tvungen att gå ner med pappa till djuraffären och lämna bebisarna där ;(
Saknar dom redan det e så tomt utan dom...Sen gick vi och lämnde tbx filmerna jag hyrde förra veckan och sen gick vi till hemköp och köpte frukost mackor tills imorgon och sen till pizzerian och köpte pizza:)
Nu e jag men sophie och kollar på tv snart börjar Vampire Diary för man ju inte missa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0