Im back:)

Hej!
Nu e jag hemma i Sverige igen:)Jätte sköönt
Hae köpt ganska mycke saker i London.Jag köpte en klänning från Mango Shuther Shades(stavning?)från Primera tror jag den hette ett hår band från Primera trosor från Primera ett par ballerina skor från Primera ett par Converse kommer inte ihåg vad affären hette:P ett par äkta sommar uggs från Office en kofta från Hard Rock Cafe Shop och en data mus som ser ut som en mus med glittriga pärlor på tror att det var allt lägger upp bilder sen:)
På fredan när vi kom till London checkade vi in på hotelet och sen gick vi ut på stan.Vi åt på Pizza Hut och så gick vi och kollade på Big Ben Backingham Palace och så gick vi i någon fin park:)
Sen på lördagen kollade vi på någon kyrka och en bro kommer inte ihåg vad den heter men den e väldigt känd iallafall:PSen på kvällen åkte vi till China Town och åt på en kina resturang
På söndagen åkte vi till Madame Tusoue (stavning?)där dom gör vaxdockor av kändisar dom såg väldigt äkta ut:)Sen åkte vi London Eye oxå vi åt lunch på en jätte cool Sushi resturang där man fick gå och plocka vad man ville ha och hur mycket man ville ha:)På kvällen pt vi på något stek hus.
På måndagen var vi bara på stan och köpte lite grejer till några kompisar och så:)
Sen så åt vi på Hard Rock Cafe på kvällen först fick vi stå i kö för att komma in i 25 min och sen så fick vi vänta i 1 tim och 30 min på ett bord man fick någon pip sak som pep vidrerade och lyste rött när man fick ett bord:)Medans vi väntade köpte vi min kofta och tog något att dricka i baren bartendern var riktigt rolig han kaste glas och is lite överallt bakom ryggen och så fångade han den och massa andra saker :P
Nu ska jag kolla på desperate housewives lägger upp bilder från london lite senare

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0