Onsdag

Hej!
Idag har jag varit med Hanna och Sophie.Vi åkte först till Kista och åt på Taco Bar och kollade i några affärer.Sen fastnade viframför en sån där spelaoutomat där man ska få upp saker med en klo man fick köra tills man fick upp något:P
Sen åkte vi tbx till sumpan och hämtade Hannas små syskon och sen gick sophie hem för hon skulle plugga med Felix och så följde jag med Hanna hem till hennes pappa.Vi hade jätte roligt och hennes lilla syster e ju bara för gullig altså:P<333
Sen efter hanna hade ätit gick vi hem till mig för jag skulle äta och sen gick jag hanna och sophie ut vi var i tuvan.Vi ringde typ till massa männsikor men alla var så trökiga som inte ville vara ute mes oss:P
Sen gick vi tbx till mig och hämtade hannas väska och sen följde jag och sophie med henne till tuben :)
Nu kollar jag och sophie på film och äter godis och popcorn.Hon ska slagga här idag:)
Nu ska jag nog vara lite socialXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0