Sry

Hej!
Sorry för att det inte blev något inlägg igår och att det intebhar kommit något idag men jag har varit hos tessan hela dan igår och så sov jag där så jag hann adrig:P
Men men igår var jag ju hos tessan och sophie var oxå där tills typ halv 4 4 kommer inte ihåg vi gjorde inget spec gick och köpte glass:) Vi skulle ha sattit upp studsmattan när sophie var där men vi hittade inte själv mattan.Men sen på kvällen när tessan så hittade vi den så då satte vi upp den det var skit jobbigt:S men lite roligt:PSen hoppade vi ju såklart varfrör skulle vi annars sätta upp den? Sen så cyklade jag hem och åt och packade min väska och sen cyklade jag tbx till tessan:) vi hoppade kollade på tv och bastade det var skit varm i bastun (såklart)så vi drack is vatten och åt glass så vi skulle bli lite kallare:P Sen kollade vi på slutet av en film som gick på 6 an som heter Super Sugen den var rolig.Sen kollade vi på 2 1/2 men och sen somnade vi:PVi vaknade 20 i 9 tidigt :S
Då var vi i sängen en liten stund och sen tog vi med oss täckerna ut till vardags rummet och kollade på tv.Sen gjorde vi frukost vi gjorde mackor och äggröra sen satte vi oss och kollade på tv igen:P
Sen fixade vi iårdning oss och gick ut och hoppa igen:p Sen gick vi in och kollade lite på en film vi kollade på Stardust som jag nu kom på att jag har glömt XD
Sen kom några kompisar till tessan som heter Frida och Wiliam och deras mamma.Typ det ända vi gjorde var att hoppa:P
Sen när dom hade åkt hem så gick jag gustav (tessans lillebror) tessan och deras mamma till vidio butiken och hyrde film.Sen när vi kom tbx så cyklade jag hem.Så nu e jag hemma och ska snart äta hamburgare och pommes Mumsi Mumsi:)
Sen ska jag vell kolla på Talang och sen ska jag kolla på film.E skit trött så jag kommer nog itne göra något med någon nu på kvällen så om det e någon som vill göra något med mig som läser det här ring inte mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0