Chena

Hej!
IDag har jag inte gjort något spec pallar inte ta upp skol dan det ända jag gör är att pratar om halsband och så pratar jag om örhängen med lina (bara jag och lina som fattar xD)
Imorgon kommer bli värsta flummdagen :)<3 slutar 12 men har spanska prov btw hoppas det går bra :)
Aja efter skolan ska jag och lina gå hem till lina och så ska vi baka cupcakes Mumsii<333:D
Sen ska vi gå hem till mig för lina ska slagga hos mig flum hela natten tar bilder om jag hinner iallafall på cupcakesen :P resepten på cuppisen finns på fokis.se/ btw
funderar på att ha en tävling eller en frågestund tror det blir både och men vet inte vad priset ska bli :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0