Dålig update

hej
sry för den dåliga uppdateringen har haft fullt upp i helgen
i fredags spv jag hos lina vi hade skit roligt och kollade på världens bästa film (okej näst bästa om man räknar med The Twilight Saga xD) iallafall den heter Bekännelser om killar kyssar och katter den e värkligen skit bra ni måste se den + det e en skit snygg kille med i den (han e faktist snyggare än Taylor Lautner tycker jag och då e han snygg xD) sen igår gjorde jag inget spec gick hem från lina vid halv två.idag så var jag tvungen och gå till vidio butiken och köpa den där filmen för det var där lina köpte den och så köpte hon 10 andra filmer xD men jag köpte bara 5 (pappa tyckte det räkte :/) jag köpte bekännelser om killar kyssar och katter,desember boys,disaster movie,another cinderella story och någon konstig månprinssesan sen när jag kom hem skulle jag kolla på filmen men min DVD är helt fuckad så då funkade det inte men sen när pappa kom hem då funkade den som tur va :) nu väntar jag på att sophie ska ringa måste säga en sak till henne som jag inte vill da upp på bloggen det blir än överaskning säger den någon gång under veckan.... ni kanske undrar varför jag bara inte ringer till sophie men hon skulle göra läxor och jag vill inte störa + hon sa att hon skulle ringa när hon var klar. för er som inte undrade varför jag inte ringde läs inte varför jag inte ringer till henne xD
Puss/mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0