Dålig Updatering

Hej!
Sry för den dåliga updateringen :/ har inte haft tid att blogga helt enkelt.
I måndags så var det skola igen :S sen efter skolan så åkte jag till stallet som vanligt för att rida jag skulle igentligen ridit på Pinochio men så trodde inte våran lärare att Li som skulle rida älskade Marabou komma så då skulle Alice rida honom men hom frågade mig om jag ville byta och då ville jag det men sen kom Li men då sa Lina (ridläraren) att hon fick rida Catta(Cat Dancing) istället.Catta kastade av Li 2 gånger och älskingen kasatde av mig 1 gång och försökte 1 gång han e en liten busunge :p<3 Li fick lite ont i huvet efter dom två avkastningarna som hon ville inte sitta upp igen så då fick Lina göra det och då kasade Catta av henne 1 gång och en halv gång och så försökte hon flera gånget :P Sen när vi kom tillbacka till stallet efter lektionen så sa jag till Marabou är du en liten busunge och han nickade flera gånger det tyckte jag var roligt XD

Igår hade vi Vinteridrottsdag då pimpelfisakde jag det var roligt.Vi slutade 20 i 12 så då åkte vi först hem till lina en liten stund och sen hem till sofia.Vi spelade sjut spel på datan och så spelade Lina Harry Potter på Playstation(stavning?)

Idag har jag inte gjord något spec chillat typ sköönt :)
Imorgon slutar jag 5 och har 2 håltimmar kommer nog vara as trött som jag e varje torsdag men som tur så kommer Vampire Diary kl 20.00 och sen kommer CSI Miami kl 21.00
Bilder från igår:


Jag:p<3


Lina sötnos<333


Sofia<3333


Ute på isen:P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0