:)

Hej bloggen!
kollar på MTV och är inne på datan.har jätte tråkigt och ingen rolig svarar på msn -.- eller jag vill bara att en viss person ska svara men som vanligt så gör inte den personen det :/ :P ska nog snart kolla på film e sugen på Titanic men vi får se den e ju så lååååååååååååååååååååång xD
Var med sophie för en liten stund sen eller typ en och en halv timme sen men aja.vi gjorde inget spec kollade på Tv och åt popcorn och drack cola Jummi:)
åhh kom precis på att jag inte kan kolla på Titanic för den e i mina föreldrar sovrum och min mamma ligger och sover -.- och jag har inte änns en reserv plan :/ :P
jag kan inte kolla på twilight heller den har man ju såklart tröttnat på när man kan alla repliker och hela filmen utan till då blir det ju inge kul-.-
får vell komma på något och att tänka är jag inte så bra på xd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0