Hej^^

Idag började jag 08.35 tror jag :P Hade klassråd som första lektion eller vad man ska säga då pratade vi om vart vi ville åka någonstans på klassresan som vi ska ha i slutet av nian har två år på oss att samla pengar vi kom fram till att vi ville åka till Egypten Frnkrike och så skulle Norton vara lite rolig och säga Jorden Runt men det blev ett alternativ xD Tyskland och Kryssning haha vi kommer vell bara ha råd med kryssningen xD
Sen efter klassrådet hade vi No skit trökigt :/ sen hade vi svenska det var roligare och sista lektionen var spanska då kollade vi klart på filmen vi har sett hela veckan.Slutade 12 så då drog jag Sofie och Tessan in till stan jag köpte inget eller vi gick till mammas jodd (H&M) och då tog jag fram två par skor jag vill ha så imorgon kommer mina vår skor och ett par sommar skor hem för mamma får bara köpa saker innan själva affären öppnar :/ Men Sofie köpte ett par skit fina jeans på Gina och ett Nagellack på H&M och Tessan köpte ett läppglans från H&M,skor från H&M och en mascara fårn H&M.När jag kom hem gjorde jag som jag brukar sätter på Tv och datan.Nu kollar jag på reprisen av Vampire Diary tröttnar aldirg på dom avsnitten :)<3
 Hade tängt lägga upp hur jag ser ut innan jag har sminkat mig och sen när jag har sminkat mig och vad jag använder för smink:P


Före (ni ska vara glada att jag lägger upp den här bilden)


Efter (mycket bättre:P)


Först använder jag den här mussen(stavning?)


Sen det här solpudret


Några lager av den här bra mascaran:)


Sist men inte minst mitt underbara läppglans :D

Bilder från igår:


Mina älskade böker<3333333

Haha Hanna och Johan.E i bakrunden

Sötaste Lina<333

Hihi mitt fina efternamn Carlsson xd




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0