Kollar på Cat Women

Cha cha bloggen!
Sitter och kollar på cat women den har typ precis börjat så jag kan inte säga att den e skit bra men än så länge så e den bra:)
Sen när den e slut ska jag nog kolla på någon film funderar på Twilight men jag kollar typ bara i några min för den har jag tröttnat på det e inte roligt att titta på en film när man kan hela utantill och sitter och prata med i filmen:/ Hoppas inte att det kmr bli så med New Moon men det kommer dt säkert så då får jag vell stå ut ända tills Eclipse kmr ut -.-<3 Annars blir det vell The Seacret of Moonacre igen har fastnat för den filmen;p<3
Asso det e något konstigt med blogg.se så jag kan inte ladda upp bilder :/
Kisses from me<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0