Melodifestivalen

Hej!
Nu börjar melodifestivalen vet inte riktigt villka som ska vara med ikväll den ända jag vet är Pernilla Wahlgren(stavning?) hon brukar göra ganska bra låtar eller?
Nu har mina fina skor kommit hem gud vad jag älskar dom:)<3333
Nu är det iallafall Sibel som sjunger hon brukar vell typ bara göra lugna låtar ganska bra låtar men den här var kanska snabb och jätte bra tycker jag:)
Här kommer lite bilder på kläderna jag fick idag skorna m.m


Lite sent att lägga upp men min frukost xD


Hårband-Gina Tricot-69Kr
Tröja-Alcott-199kr
Jeans-Gina Tricot-399kr


Så här ser byxorna ut där nere:)


Rosa skor-H&M-129kr
Leopard bellerinaskor-H&M-99kr


Kommentarer
Postat av: fillan

hej gumman :) <33

ja har också sånna där leopardskor, köpte dom för nån månad sen :p dom är skitsnygga, dom rosa va också jättefina :D <33

2010-03-02 @ 13:09:56
URL: http://fnoren.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hejsan! Fin blogg du har! :D Allt bra :D ?

2010-03-02 @ 13:36:28
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0