Tjoo

Idag slutade jag vid 5 usch vad jobbigt det är vi har två håltimmar på torsdagar oxå -.- det e fett drygt om man hade tagit bort dom hade vi slutat skit tidigt :/ efter skolan var jag med therese hemme hos henne det var roligt.Sen när jag kom hem var jag tvungen att plugga till No imogon och så förhörde pappa mig i typ 1 tim :/ men jag kan allt så det kommer nog gå bra :) Nu sitter jag och kollar på CSI Miami och är inne på datan
Här e dagens outfit(staving?)


Kläder:
Rosa SVEA mössa-okänd affär
svart linne-Gina Tricot
grå kofta-gina tricot
jeans-H&M

Smink(syns int men ändå:P):
Mascara-Lorail Parais-okännd affär
läppglans-H&M
idomin-okänd affär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0