Tjoo

idag slutade jag halv 4 -.- jobbigt.efter skolan kollade jag på One Tree Hill och efter det gick jag ut med sophie vi gjorde inget spec:P Juste idag ´så var vi på någon konstig dock teater med skolan den var as TRÅKIG!!! + dockorna var skit skarriga :s Nu kollar jag på Grays Anatomy men det e typ slut snart sen vet jag inte vad jag ska kolla på :/ Igår var det PAradise Hotel finalen och dom bästa vann Jackie och Patrik :D<3 det var bara Pontus som stog vid Erika och Kristoffer xD (men han e ju konstig) nu tog Grays Anatomy slut och jag såg att det skulle komma The Big Bang Theory direkt efter så jag behöver inte byta kanal :P Love Sheldon he is so funny xD pallar inte göra en dagnes VS varje dag så det kommer komma en varje vecka istället
Puss/mej


Bilder från när vi var ute <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0