Cha Cha

hej hej
idag så var jag med Sophie Renné och Marie igen :P
Vi gick först till Åhlens för jag skulle ju köpa en present till Therese säger inte vad det var för hon kankse läser :)
och sen gick vi till donken och åt..sen när vi hade gått darifrån en liten bit sa Marie det känns som om vi har glömt något och så kom vi på att jag hade glömt presenten på donken så vi fick gå tillbacka igen men den var kvar som tur var XD sen gick vi hem till Rinné och spelade Alfapet men Marie vill inte vara med så hon körde X-box.Efter vi hade kört Alfapet kärde vi dam det är ett kortspel... och sen kom vi på ett eget kortspel som heter Dam på huvet :P sen var Marie tvungen att gå hem men efter det körde jag sophie och renné Fifa 10 jag hade aldrig kört det föut men det gick ändå bra :)<3 snart börjar Köping ska kolla då, det e så jävla roligt XD Imorgon har jag ridning så det kommer inte bli något inlägg då men jag ska få rida min älskling Marabou...
Puss/mej


Finaste Marabou<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0