Åker idag

Hej!
Idag drar jag till f&f och kommer hem på söndag.Tessan kommer nog snart hem till mig hon skulle bara äta och sen skulle hennes pappa köra hit henne:)
Nu kollar jag på 7 himelen och fryser om mina fötter men jag orkar inte gå och hämta ett par strumpor men får nog kravla mig upp ur sängen och hämta ett par:P
Jag vaknade kl 10 av att alarmet ringde men jag låg kvar i sängen i en halvtimme:P
Sen gav jag tjockisarna mat och sen hoppade jag in i dushen.Åt bara en halv macka till frukost så jage ganska hungrig nu men vi har ingen mat hemme tror jag och jag e pank så jag kan inte gå till hemköp och köpa färdig sushi eller en pizza;( Måste smörja in mina händer med handkräm oxå dom e skit torra det är nog bara för att jag inte har några vantar på mig när jag går ut:P så jag får nog skylla mig själv.
aja ni ska jag gå och fixa lite saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0