Bloggen under renovering

Hej!
Om ni undrar varför min blogg inte ser ut som den brukar är det för att den e under renovering.Håller på med en heater hos Tessan som jag ska göra klart snart:)
Idag har jag varit i skolan som vanligt har gjort så att hanna blev läs beroende :P e fett stolt.
Efter skolan följde jag med hem till Tessan på vägen hem till henne köpte vi en varsin blåbärs muffins som var jätte god:)Sen när vi kom vid uppgången av en T-bana mötte vi Tessans mamma så då gick vi resten av vägen med henne.Sen när vi kommer vid Tessan ser vi att glassbilden står utanför deras hus så då köpte vi glass för 200 kr :P
Sen när jag kom hem så låg det en Julia tidning på mitt skrivbord så då gjorde jag som vanligt kollade på affirserna det var tyvär ingen twilight men en vampire diary så den åkte upp på garderobs dörren den får inte plats på dörren:)
Snart kommer säkert hela mitt rum vara fullt av affirser:P
Nu kollar jag på nya avsnitt av simpsons sen börjar desperate housewives och sen blir det nog natti natti för mig:P hinner inte kolla på new moon idag;(
Här kommer några bilder från gumpan idag:)


Sofie Tessan och Jennifer

Jag

Jag igen

haha jag sitter i ett par ringar XD

Sofie sitter i ringarna

Tessan i ringarna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0