Cha Cha

Idag var det första dan i skolan efter sportlovet det var roligt att träffa alla man inte hade träffat under lovet.Som vanligt så började jag och hanna och lina flumma och på matten lekte vi smarta XD sen på bilden började jag och hanna diskutera om en sak som vi inte behöver ta upp det e lite för personligt:PDet tror jag hanna tkr oxå :P
Nog om det.Efter skolan hade jag ridning som vanligt när jag kom dit sprang jag till Anna direkt och sen hälsade jag på Älsklingen <333 sen var jag med Anna tills hon skulle åka hem ;( och sen började jag borsta Irina som jag skulle rida för Marabou skulle gå med dom små hoppas han inte ska göra det nästa vecka jag måste rida honom :) Irina var faktist jätte duktig och lugn idag och det brukar hon inte vara:P Juste Maraboy har fått två nya skötare och jag har stått på kö till honom i snart 2 år och dom kom före så jag och Anna hatar dom :P och så är det någon javla Kamomilo som håller på att kladda på Marabou men Marabou e för fan inte bög och han gillar inte honom.Ska skicka ett till mail till dom som har hand om skötarlistorna så att dom inte glömer bort mig när nåon annan slutar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0