Chena

Idag har jag klippt mej klippte bara upp det lite och tog ort det slitna.Det blev inte så kort men kortare än det var förut ;( men det växer ju ut igen som tur e :D<3
Sen så åkte jag till ridningen som vanligt men när jag kom dig så såg jag att det var mörkt i stora ridhuset där jag brukar rida och en del av väggen var borta sen när jag kommer till stallkontoret står det att alla lektioner i storaridhuset är inställda pga väggras så då har det kommit så mycket snö på tacket av den delen som går ut lite så den gick av och jag skulle ha fått rida älsklingen marabou så gissa om jag blev sur och så hade jag åkt dit i onödan :/
Sen när jag kom hem åt jag pizza mumsigt :) och sen var jag med Sophie vi kollade på en film.
Nu sitter jag framför datan och kollar på den första Harry Potter kännde att det var riktigt länge sen så varför inte?


Jag skulle ju ha fått rida på dej -.-<33333


Kommentarer
Postat av: Daniel

hehe :) Allt bra :) ?

2010-03-02 @ 17:12:40
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0