?

WHO?
Vem är i rummet med dig?: Mina marsvin:P
Vem fick du sms av senast: Alice
Vem tänker du på nu?: En viss person
Vem pratade du senast i telefon med?
: Pappa
Vems hus var du i senast?: mitt fast jag bor inte i ett hus:P
Vad sa du senast?: Mina små busungar till mina marsvin:)
Vem önskar du att du var med nu?:
 Lina och Fillan:)
Vem är din favoritsläkting?
: venne^^
WHERE?
Vart är din telefon?: på min mage xD
Vart är din mamma?: i köket eller i vardagsrumet
Vart är din pappa?: på toa tror jag
Vart sover du?: i min säng:P
Vart handlar du mest?: H&M för mamma jobbar där och Gina Tricot
Vart fick du tag på tröjan du har på dig? Gina
Vart åkte du senast bil?
: Hem
Vart i ditt rum är du?
: sängen
WHAT?
Vad åt du senast?:Middag
Vad drack du senast?: läsk

vad är den närmaste saken som är blå? min jeans jacka
Vad gillar du mest med skolan?: kompisarna och flummet 
Vad har du på fötterna?: strumpor
Vad är din favorit färg?: pink and blue
Vad är din favorit hemsida? :  Venne
Vilken film såg du senast?: I taket lyser stjärnorna
Vad hör du just nu? : Tv

WHY?
Varför går du i skolan?: för att man måste ?
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter?: för att det är deras jobb?
Varför är alla besatta i OC?: för att det e bra:)

WHEN?
När är din födelsedag?: hemlis
När köpte du senast nya byxor?: några veckor sen
När var senaste gången du tände ett ljus?: idag
När var du senast i skolan?:
igår
När träffade du din pappa senast?: för några minuter sen

När duschade du senast?:
idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0