Flumdag

Hej!
En vanligt flumdag idag :P
Var med Hanna och Lina som vanligt och vi flumma och så har vi slagit vad om en grej som jag och hanna kmr förlora på:P Haha fattar inte änns vrf vi försöker men vi hoppas att vi ska lyckas:)
När jag kom hem satte jag på datan och Tv som vanligt glömde ta hem läxorna så jag får göra det imorgon:) nu kollar jag på Stjärn kockarna finns inget bra på Tv väntar på att Desperate Housewives ska börja då ska jag äta dom nya ballerina kakorna som smakar som kladdkaka och doppa dom i mjölk för att det står det att man ska göra det på packetet.Men sen ska jag göra saft för mamma köpte hem apelsin saft ida oxå :P :)
Har en ny drog låt se nedan för

Daft Punk: Tecnologic



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0