Helg^^

Hej!
Skönt att det äntligen e helg men veckan gick väldigt fort:)
Igår var det ju Lets Dance Mattias vann JIPPI:D
Hyrde 3 filmer igår oxå har redan kollat på 2 av dom.Jag hyrde ''Upp'' ''Magi På Waverly Place Filmen'' och ''Trubbel I Paradiset'' har kollat på dom två första:)
Vaknde vid halv 11 tror jag då gick jag upp och gjorde frukost satte på ''Magi På Waverly Place Filmen'' och åt frukosten i sängen.När jag hade kollat klart på filmen kollade jag lite på Tv och sen bäddade jag min säng och hoppade sen in i duscen.Kl kvart över 4 måste jag gå ner till stationen och åka in till stan och gå till mammas jobb och möta upp henne där sen ska vi gå och hämta våra bio biljetter för vi ska se ''Alice I Underlandet I 3D'' idag:)
Sen ska vi gå och äta på Max tror jag.Ville inte äta på donken eftersom jag åt där igår.
Nu ska jag kolla klart på ''Dubbel Liv'' på SVT Play för jag hann inte se klar det igår ska försöka se alla avsnitt jag har missat.
Skriver mer sen.


''Upp'' älskar Oskar han e så sööt ;)

''Magi På Waverly Place Filmen''

''Trubbel I Paradiset''


''Alice I Underlandet''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0