I'm Back Bitches

Hej!
I'm back.Kom hem vid ungefär 4 har itne orkat blogga för jag har blivit förkyld;(
Pallar inte skriva om allt vi har gjort men när vi åkte till romme hade vi jätte roligt tog dock inga bilder:P
När jag kom hem idag tog jag upp mina tjockisar och började gosa med dom :) har saknat dom jätte mycket.Sen har ja kollat på tv och sen städat marsvins buren dushat och hängt upp mina nytvättade kläder i garderoben.Nu börjar Wallander Mastermind det är den absolut bästa Walander filmen den e läskig och spännande kan berätta lite kort om vad den handlar om.Polisen i Ystad får ett larm om en kvinna som hänger uppochner i taket tömd på allt sitt blod och så blir Kurt Wallanders kolegas dotter kidnappad mitt i natten och när dom märker att hon e borta är hennes rum täckt av blod och då är det den där kvinnan som hängde upp och ner i takets blod.Sen händer det massa andra saker som jag inte vill avslöja men jag räkomenderar den här filmen för er som klarar av lite äkliga saker men om ni drömmer lätt mardrömmar ska ni inte se den:)
Nu måste jag kolla på filmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0