Jag lever:P

Hej!
Förlåt för en ganska dålig uppdatering men jag hann inte i måndags och igår hade jag en sån jävla huvudvärk så jag orkade inte:P
Men men jag lever iallafall:)
Igår var jag med Tessan efter skolan vi gick och badade det var jätte kul för jag badar typ aldrig (det var efter vi hade badat jag fick ont i huvet):P
Idag var jag i skolan som vanligt men vi hade ingen musik så då gick jag lina och hanna till Ica Maxi och så köpte jag och lina skit mycket godis och då menar jag skit mycket:P det var fett billigt 29.90 kr kg:)
Sen efter skolan så gick jag och lina till solna c och så gick tessan med för hon skulle åt samma håll.Men sen när Tessan skulle svänga in på den gatan hon bor på men då ser hon en kille som heter Christopher (mitt ex) och då sa hon ¨okej jag ska inte gå hem nu för crippa e där¨ och då skriker jag typ skit högt ¨Vart Vart?¨skit pinigt :P
Sen var vi i solan c och kollade lite.Och gissa vem vi såg i en tobaks affär......Jackie från Paradise Hotel fan vad vi blev chockade att hon var i solna och vi bara kolla där e Jackie och lina smyg fottade henne så vi får se om hon lägger upp bilden på sin blogg http://nerlagd.blogg.se/
Nu lyssnar jag på kärleks låtar för jag e så jävla kär i en kille nu nämner inget namn:P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0