Kunde inte måtstå frestelsen:P

Hej!
Kunde inte motstå frestelsen av att blogga den var för stor xD
Idag slutade jag 20 i 4 i stället för 5 för våran syslöjds lärare var sjuk:)
Sen när jag kom hem frogade jag boken så nu e den uläst så nu e jag på ruta 1 igen att läsa Om JAg Kunde Drömma (Twilight) alltså:P
Tessan köpte alla bokerna ogår så nu lånar Sofie Ljudet Av Ditt Hjärta (Eclipse) i stället:P
Har kollat på Vampire Diary det var lika bra som vanligt och nu kollar jag på MTV Cribs och snart börjar Disaster Date:)
e skit trött så jag tror det blie natti natti för mig sen.
Juste om precis 1 vecka imorgon åker jag till London så jävla sköönt att komma bort från kalla svarige och komma till ett lite varmare land det är ju typ iallafall 10 grader ungefär i London :) ska shoppa för fullt alltså
Ska bla kolla efter Twilight converse och massa andra Twilight saker hoppas jag hittar något riktigt fint:)
Imorgon slutar jag 12 sköönt + att det e fredag gud vad den här veckan har gått fort hoppas bara att helgen kan gå riktigt långsamt:P
Skriver mer imorgon eller ett kort inlägg snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0