Misst me?

Hej igen efter en kort bloggpause:)
Igår åkte jag in till gamla stan med pappa kan lika gärna säga vart man kunde köpa New Moon spelet nu för det har slutat tillvärkas och finns inte någonstans i hela eu ;( ledsen mej
Men jag fick en New Moon poster itället när jag ändå var där:)glad mej
Sen gick vi till och åt lunch på samma ställe som vi åt på förragången vi åkte till gamla stan men lunch stället ligger på söder men det tar typ 5-10 min att gå dit:)
Så åt vi en varsin supergod macka och sen åkte vi till Solna C och gick till Ica Maxi därifrån för att vi skulle köpa New Moon åt mig fär :D Super glad mej
Asso kunde knappt fatta att den var min igår jag var så jävla glad det e ju det här jag lever för:)
Sen gick vi hem och jag satte inte på filmen för jag skulle till lina sen och då skulle vi kolla på den där men jag kunde ju inte motstå frästellsen så jag kollade på extramaterialet :P vad busig jag e
Sen gick jag hem till Lina och så flummade jag Lina och Hanna ända till kl 4 tror jag det var:)
Haha Hanna och Lina det vi kollade på på kvällen var ju väldigt farsinerande xD
Sen idag var jag hos lina till halv 4 sen gick jag hem och gjorde läxa sen städade jag marsvins buren och sen dusha jag.Nu sitter jag framför datan och kollar på Tv samtidigt som vanligt:)
Sen ska jag äta snart och sen ska jag kolla på Gossip Girl och till sist New Moon man sprar ju det bästa till sist:)


Det här e motivet på min poster:)


Så här ser filmen ut men bilden ovanför är med på fejkfodralet eller vad det nu heter:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0