Ny Kategori

Hej!
Jävligt besviken på svanska folket (inte nu som rösta på eric) Anna Bajsendahl eller vad hon nu heter.Okej hon sjunger bra men ändå tror dom som rösta på henne att vi kan vinna hela skiten med den här låten.Inge sväng i den alls:P är det bara jag som tycker så här??(komentera)
Iallafall har gjort en ny kategori som heter Eric Saade där kommer jag skriva om the one and only Eric Saade (varför skulle den annasr hetea Eric Saade?xD).
Nu kollar jag på Scream Queens det e bra.För er som inte vet så handlar det om att några tjejer tävlar om en roll i Saw 6.Färgade inte håret idag eftersom jag var med lina och fillan hela dan men imorgon ska jag göra det så då får ni se hur det blir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0