Shue

Slagga hos sophie igår kuligt kuligt:P
Desperate Housewives avsnittet var ju bäst fast alla avsnitt e ju bäst:)
Idag börjar Greys Anatomy JIPPI :D Hoppas det blir mycket drama på sjukhuset ikväll fast det e ju alltid drama där:P
här ätit på dinken idag med sophie och elna jag tog en New York Suprime den vär jätte god:)
Nu sitter jag framför sophies dator medans sophie och elna spelar shak(stavning?) fattar inte hur man spelar det och vad som e poängen med själva spelet men jag känner att jag inte behäver kunna det:P
Imorgon kommer Tessan hem till mig på dan tror jag och sen när pappa kommer hem från jobbet ska vi 3 åka till min farmor och farfar för vi ska ju till romme på fredag och det är närmare därifrån kommer hem på söndag sen
skriver mer när jag kommer hem bet blir vell om typ en halv timme eller så är värkligen sugen på att få lägga mig i min säng med datan på magen och bara mysa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0