Tröttis dag:P

Hej!
idag har jag varit skittrött hela dan kan kanske vara för att tidigt i dag så kom min brosha in i mitt rum och väckte mig genom att börja hoppa på knäna i min säng och han ska föreställa att vara 20 det e svårt att tro och min mamma brydde sig inte om det och sen satte han på radion i köket så då blev det ännu svårare att somna om:S
sommnade vell om vid 9 någonting har ingen aning men vaknade iallafall kvart över 1 får nog ställa klockan imorgon så att jag inte sover bort hela dagarna och så ska jag ju vakna tidigt på fredag efter som vi ska åka till romme då.Sen på dan följede jag med Sophie till hennes frisör för hon skulle klippa sej sen efter det gick vi till hemköp för sophie skulle köpa chokladbollar och mumsmums till sin pappa.Nu kollar jag på Greys Anatomy det är ett av mina favorit pogram men mitt absoluta favorit pogram är Desperate Housewives som har sesongstart idag på 5an kl 21.00 och sen kl 22.00 är det seriestart på Cougar Town eller vad nu heter :P
Juste vinnaren i tävlingen är....
Louise klicka på länken för att komma till hennes blogg http://louisehhh.blogg.se/
Kommer inte ha tid att fixa din blogg fören nästa vecka har fullt upp dom här dagarna som kommer


Kommentarer
Postat av: Louise

heeej om det e en annan mejladress så e det för att jag har 2 o glömde vilken jag använde innan....

men vad kul att jag har vunnit!!

jag behöver verkligen en ny design !! ok det går bra att du fixar den då!!:D

kram!!!<33

2010-03-02 @ 20:09:02
URL: http://louisehhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0