Vi träffade Eric Saade i Kista

Hej!
Igår åkte jag Hanna Amy och Anna till kista för att se när Eric Saade skulle sjunga I LOVE HIM:D:love:<33333
Sen fick vi hans singel Manboy signerad och så skrev han på min arm.Först så sa bvakterna att man inte fick krama honom för det tog för lång tid men sen när vi gick ner från scenen så var det några tjejer som fick krama honnom så då ställde vi oss i kö igen bara för att krama honom och så skrev han på min arm igen :)
här kommer bilder och vidios


Eric<333

Han e så snygg<333

<333

Eric Saade<333

Hottie<33333

Singeln<33(utan autograf)

Manboy<333

Singeln med hans autograf<333

Min arm<33









Kommentarer
Postat av: Bianca

Thihihi! Fint ni sjunger med asså! ;D

2010-03-11 @ 19:27:30
URL: http://biaancaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser Bara Jag)

Har Du En Blogg?

Din Komenter

Trackback
RSS 2.0